Moneynet // הבלוג

העברות לחו"ל

כל הסיבות הטובות: עסקים עוברים מהבנקאות המסורתית לפתרונות מתקדמים להעברות גלובליות

שער >בלוג >העברות לחו"ל
כל הסיבות הטובות: עסקים עוברים מהבנקאות המסורתית לפתרונות מתקדמים להעברות גלובליות

עליות המחירים משפיעות על כולם, גם על העסקים. אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם המצב היא לייעל את הפעילות הפיננסית ולקצץ בעלויות. עסקים רבים מציבים את שיטות הבנקאות המסורתית בראש רשימת ההתייעלויות, בין היתר בגלל הזמן שמתבזבז על תהליכים מסובכים, העלויות הגבוהות של העברות הכספים וחוסר השקיפות בזמן אמת. 

החדשות הטובות? יש כיום לבנקים חלופות מצוינות. 

חברות פינטק, דוגמת Moneynet, מאושרות ע"י ה-FCA, מבוססות על שנות נסיון רבות ומציעות פתרונות דינמיים, שקופים ומהירים להעברות כספים. הפתרונות הללו הם כלי חיוני לעסקים שרוצים להישאר תחרותיים ויעילים בשוק הגלובלי המאתגר של ימינו. 

במאמר זה נסקור את הפתרונות הזמינים לכם.

התשלומים הגלובליים והבנקאות המסורתית: החסרונות

בעבר, הבנקאות המסורתית הייתה האופציה היחידה לניהול עסקי פיננסי ולאורך שנים רבות זה היה גם פתרון מספק, על אף מגבלותיו. פירעון של צ'קים (זוכרים אותם?) לקח ימים ארוכים, הגישה לשירותי הבנקאות הצריכה ביקור פיזי בסניף, כולל המתנה בתור לבנקאי או לפגישה עם מנהל הסניף והעברה בינלאומית של כספים הייתה כרוכה בעמלה קבועה ולא ידועה, עם תקוה תמידית שהתנודות בערך המטבע יהיו בסופו של דבר לטובתכם. 

באופן טבעי, ככל שהעולם הפך מקושר ומחובר יותר כך גם הציפיות השתנו. עסקים שואפים להתרחב גלובלית והלקוחות מעוניינים בגישה לקבלת שירות עצמי על פי דרישה. המציאות החדשה הזו העצימה את המגבלות של שיטות הבנקאות המסורתית.

העלויות הגבוהות של התשלומים הגלובליים

אחת התלונות השכיחות ביותר על הבנקאות המסורתית היא בנוגע לעלויות הגבוהות הכרוכות בהעברות בינלאומיות. 

לעיתים קרובות, הבנקים גובים סכומים גבוהים על המרות מטבע והעברות לחו"ל. לפעמים הסכום קבוע, ולעיתים הוא מחושב כאחוז מסכום ההעברה הכולל. 

כך או אחרת, העמלות הללו מצטברות במהירות, נוגסות ברווחי העסקאות הגלובליות והופכות לנטל כלכלי כבד על העסקים. חלק מהבנקים מציעים מסלולים של ׳אפס עמלות׳, אך לעיתים שערי ההמרה שהם מציעים פחות תחרותיים, או שהשירות זמין עבורכם רק במקרה שאתם והמוטבים מנהלים שניכם חשבונות באותו הבנק. 

עלויות נסתרות וחוסר שקיפות

השקיפות בעולם העברות הכספים היא קריטית לעסקים, אבל הבנקאות המסורתית לוקה בחסר בתחום הזה ולא פעם תופתעו בחשבון הסופי מהעלויות המשתנות, שערי החליפין והעמלות. 

דפי הפירוט של הבנק מבלבלים, עמוסים במידע, ללא אפשרות סינון ידידותיות למשתמש וללא מידע מפורט מספיק על העסקאות שביצעתם. חוסר הבהירות הזה מקשה על העסקים לעקוב בצורה מדויקת אחר הכספים שלהם ואם לא די בכך, הדבר גם יכול לגרום לעיכוב בגילוי הונאות ופערים בחשבון. 

איטיות בהעברות כספים גלובליות

אתם, בעלי העסקים, עובדים קשה וכך צריך לעבוד גם הכסף שלכם. לכן, ההמתנה להשלמת ההעברות הבנקאיות מתסכלת כל כך. הרי בסופו של דבר, התרגלנו בכל העולם לשלם בקליק וללא מאמץ, בין אם על ידי שימוש בכרטיס אשראי, הטלפון הסלולרי או אפילו עם מכשירים לבישים כמו שעון. 

אין שום סיבה שתחום התשלומים הבינלאומיים ישתרך מאחור, יפגע בתזרים המזומנים שלכם ויקטין את הנזילות השוטפת של העסק. הבעיה הזאת מקשה במיוחד על עסקים שפועלים בתחום הייבוא והייצוא, בהם מהירות התשלום היא חלק מתהליך בניית האמון עם הלקוחות והספקים. 

גישה מוגבלת לחשבונות

נכון, ביקור בבנק מאפשר לנו לרגע לחוות קשר אנושי. אבל כשהקשר הזה קורה רק בתנאים ובזמנים שהבנק קובע, הוא נהפך לפחות חוויתי ולעיתים מתסכל. 

לדוגמה, במקרה בו הופסקה הפעילות באחד מחשבונות הבנק שלכם יתכן ותדרשו לבקר בסניף כדי לפתור את הבעיה, להציג מסמכים, תעודות וקבלות, בזמן שכל הספקים שלכם פועלים בצורה דיגיטלית בלבד. ואת כל זה תאלצו לעשות בשעות העבודה, כך שתצטרכו להקדיש לכך זמן עבודה יקר. 

גורם נוסף לבזבוז זמן הוא ניהול מספר חשבונות במטבעות שונים, אשר מצריך התחברות למערכות בנקאיות נפרדות וניהול החשבונות המרובים. 

הקלדת הנתונים הרבים באופן ידני גוזלת זמן רב ובנוסף יכולה להוביל לטעויות עקב הקלדה שגויה.

רוצים להעביר תשלומים גלובליים בקלות ובמהירות?
הצטרפו ל-Moneynet
במשלוח הטופס הנך מסכים/ה להצהרת הפרטיות
Thank you for your interest in Moneynet!
We have received your details and will be in touch with you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

עלייתם של הפתרונות הפשוטים והשקופים להעברות כספים: כך Moneynet עוזרת לעסקים

בתגובה למגבלותיה של הבנקאות המסורתית נוצר גל חדש של חברות פינטק כדוגמת Moneynet, המציעים פתרונות פיננסיים טכנולוגיים. 

פתרונות אלה מציעים שירותי העברות כספים פשוטים, שקופים וחסכוניים - המתאימים לצרכי העסקים המודרניים במקום לצפות שהעסקים יתאימו את עצמם אליהם.

ריכזנו כמה מהיתרונות העיקריים של הפתרונות החדשניים הללו והדרכים בהן Moneynet יכולה לסייע לכם ליהנות מהם

עמלות נמוכות ושערי חליפין טובים יותר

התשתיות המודרניות מאפשרות ל-Moneynet להציע עמלות ושערי חליפין תחרותיים יותר במערכת מתקדמת ומאובטחת. החיסכון בעלויות מתגלגל לעסקים ויכול לייצר פער משמעותי, בייחוד כשמדובר בעסקים שמבצעים עסקאות בינלאומיות בכמות גדולה ובמחזורים גבוהים. 

בדרך כלל, לחברות פינטק כמו Moneynet יש עלויות תקורה נמוכות מאלו של הבנקים ולכן הן יכולות להציע עלויות משתלמות. לעיתים, הפער נובע גם מכך שלחברות אלו אין צורך במתן שירותים פיזיים ובמקרים אחרים הן נובעות מפער טכנולוגי והיעדרן של מערכות ישנות ויקרות לתפעול (כדוגמת הסיפור של הקובול, שפת התכנות בת ה-60 שמערכות ענק פועלות עליה אך כמעט אין מי שמכיר אותה לעומק כדי לתחזק אותן).  

Moneynet משפרת את יחס העלות-תועלת בכך שהיא מציעה גישה לרשתות תשלומים בינלאומיות כמו SEPA ( Single Euro Payments Area) ולהעברות במטבע מקומי, ובכך מקטינה את עלויות ההעברה.

הרחבת האפשרויות הגלובליות ובייחוד האירופאיות, מאפשרות לעסקים לחסוך בעלויות ההעברות הבינלאומיות שלהם. בנוסף, מבנה העמלות השקוף עוזר לעסקים להבין בדיוק על מה הם משלמים, מבלי שיאלצו לגלות עלויות נסתרות בחשבון הסופי. 

העברות גלובליות מהירות יותר

עם Moneynet, אתם יכולים להשלים עסקאות לעיתים באופן מיידי או בתוך שעות ספורות. 

הכספים יכולים להיות זמינים גם לכם וגם ללקוחות שלכם, ברגע שתצטרכו. היכולת הזו של העברה מהירה היא יתרון גדול, בייחוד לעסקים שעובדים עם לוחות זמנים צפופים ונדרשים להעביר תשלומים בזמן לספקים, לעובדים ולשותפים. 

שקיפות משופרת

שקיפות היא אחד מאבני הפינה של פתרונות הפינטק ובמיוחד של Moneynet .Moneynet מספקת תיעוד מפורט של כל תנועה בחשבון ומייתרת את הצורך להתמודד עם הסרבול הבנקאי המוכר של הורדת דפי חשבון בקובץ PDF או המתנה לדפי החשבון המודפסים שיגיעו בדואר.

זמינותו של כל המידע במקום מרוכז אחד, בזמן אמת ובמגוון מטבעות, מאפשרת לעסקים לעקוב אחר הפעילות הפיננסית שלהם, לזהות פערים וחוסר התאמות ולהבטיח ניהול ספרים מדויק. 

נגישות ונוחות משודרגות

הפתרונות המודרניים להעברות כספים מציעים הזדמנויות חסרות תקדים לעסקים שחשוב להם לנוע מהר. היום, זה נכון כמעט לכל העסקים. פלטפורמות פינטק מציעות לעסקים יתרון תחרותי ומאפשרות להם לנהל את כספם מכל מקום בעולם.  

קלות השימוש במערכות מוסיפה עוד נדבך משמעותי. החשבון של Moneynet מאפשר לכם לבצע העברות במהירות, לבדוק את היתרה במגוון מטבעות ולהציג את היסטוריית התנועות שלכם בחשבון בכמה הקשות פשוטות. 

הפלטפורמה משתלבת בקלות ובאופן שקוף לגמרי עם תוכנות הנהלת חשבונות מוכרות וכלים פיננסיים אחרים, מאגדת את כל הנתונים הפיננסיים במקום אחד ומפשטת את תהליכי הניהול. כל זה מאפשר לעסקים לרתום לטובתם את יתרונות המערכת ולהתאים את השירותים לצרכים הספציפיים שלהם. 

אמצעי אבטחה מתקדמים, כולל טכנולוגיית בלוקצ'יין ואימות דו-שלבי, מגינים על הכסף והמידע האישי, שני גורמים קריטיים בסביבות הרגולטוריות המשתנות של היום.

איך להתקדם ולייעל את ההעברות הגלובליות?

אימוץ של הפתרונות שמציעה Moneynet יאפשר לעסק שלכם להנות מעלויות נמוכות יותר, מהעברות מהירות יותר, משקיפות משופרת ומזמינות גבוהה יותר

הארנק החכם של Moneynet מציע פתרון מקיף הכולל פיצ'רים שנבנו מתוך הבנת עולמם של העסקים הגלובליים בעידן הנוכחי. במילים אחרות, אתם מקבלים פלטפורמה מוכחת, חזקה ופרודוקטיבית, שתפשט עבורכם את הפעילות הפיננסית שלכם ותאפשר לכם להתרכז בצמיחה של העסק.

פוסטים אחרונים
המבצר הדיגיטלי: איך תוכלו להגן על העסק שלכם למול איומי הסייבר העדכניים

המבצר הדיגיטלי: איך תוכלו להגן על העסק שלכם למול איומי הסייבר העדכניים

10/9/24
כל הסיבות הטובות: עסקים עוברים מהבנקאות המסורתית לפתרונות מתקדמים להעברות גלובליות

כל הסיבות הטובות: עסקים עוברים מהבנקאות המסורתית לפתרונות מתקדמים להעברות גלובליות

11/8/24
ארנק המט"ח הדיגיטלי שחוסך לכם זמן וכסף בהעברות לחו"ל

ארנק המט"ח הדיגיטלי שחוסך לכם זמן וכסף בהעברות לחו"ל

29/7/24
ניווט בעולם העברות הכספים הבינלאומיות: מדריך לעסקים

ניווט בעולם העברות הכספים הבינלאומיות: מדריך לעסקים

29/7/24
איך לאזן בין עבודה לחיים, תוך ניהול עסק גלובלי 

איך לאזן בין עבודה לחיים, תוך ניהול עסק גלובלי 

29/7/24

רוצה לקבל הצעה אטרקטיבית להעברות המט"ח שלך?

יש לאשר את קבלת הדיוור
במשלוח הטופס הנך מסכים/ה להצהרת הפרטיות
יש לאשר את הצהרת הפרטיות
תודה, הפרטים נקלטו. ניצור איתך קשר בהקדם
Oops! Something went wrong while submitting the form.