Moneynet // הבלוג

העברות לחו"ל

ניווט בעולם העברות הכספים הבינלאומיות: מדריך לעסקים

שער >בלוג >העברות לחו"ל
ניווט בעולם העברות הכספים הבינלאומיות: מדריך לעסקים

העברות כספים בינלאומיות הן אבן יסוד של כל פעילות עסקית גלובלית. מתשלום לספקים בחו"ל ועד עסקאות בינלאומיות, פעילותן של החברות הגלובליות מסתמכת על העברות מט"ח בין לאומיות. 

כדי לעזור לכם לבחור במערכת המתאימה והיעילה ביותר עבורכם, הכנו סקירה של שלושת המערכות המובילות להעברות כספים - SWIFT ,SEPA והעברות מקומיות, תוך הדגשת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

SEPA - Simplifying European Transactions

SEPA, מערכת שהוקמה ב-2008, חוללה מהפכה של ממש בתחומי גוש האירו בכך שיצרה שוק מרוכז אחד להעברות של אירו. תשלומים באמצעות מערכת ה-SEPA זמינים ב-36מדינות באירופה, כולל כל המדינות החברות באיחוד האירופי ומדינות נוספות, כמו בריטניה ושוויץ. SEPA מצמצמת בצורה משמעותית את עלויות העסקאות בין מדינות באירופה ומפשטת את המורכבות שלהן. 

יתרונות

  • יעילות: SEPA מעבדת תשלומים במהירות רבה יותר לעומת שיטות העברה בינלאומיות אחרות, לרוב תוך יום עסקים אחד ולפעמים אפילו תוך דקות.
  • כדאיות: העמלות של SEPA נמוכות יותר מאלה של SWIFT, במיוחד בעסקאות קטנות יחסית. בנוסף העלויות שלה שקופות וידועות מראש ומאפשרות תכנון פיננסי ריאלי.
  • אבטחה: SEPA פועלת על-פי תקני אבטחה מחמירים ששומרים על הכסף שעובר דרכה.

חסרונות

  • מגבלה גיאוגרפית: SEPA מאפשרת העברות של אירו רק בתוך גוש האירו.

SWIFT– Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication

אם אתם מחפשים פתרון בינלאומי רחב יותר, תוכלו להשתמש ברשת SWIFT שמספקת תשתית להעברות כספים בינאומיות מאובטחות. SWIFT מקשרת בין יותר מ-11,000 מוסדות פיננסיים ביותר מ-200 מדינות, תומכת במגוון רחב של מטבעות ופועלת כרשת תקשורת גלובלית מאובטחת לעסקאות פיננסיות בין בנקים ברחבי העולם. זאת המערכת שדרכה מתבצעות מרבית העברות הכספים הבינלאומיות.

יתרונות

  • פריסה גלובלית רחבה: הרשת האוניברסלית של SWIFT מאפשרת לעסקים להעביר כספים כמעט לכל מדינות העולם - הפתרון האידיאלי לפעילות עסקית בינלאומית מגוונת.
  • אבטחה: אמצעי אבטחה מתקדמים שומרים על המידע הפיננסי הרגיש שעובר במערכת SWIFT.
  • סטנדרטיזציה: SWIFT יצרה סטנדרט טכני בינלאומי להוראות של העברות ובכך מאפשרת תקשורת חלקה והעברת תשלומים יעילה בין הבנקים.

 חסרונות

  • תהליך איטי יותר: העברות SWIFT יכולות לארוך עד חמישה ימי עסקים בגלל מעורבותם של בנקים מתווכים ותהליכי המרת מטבע.
  • עלויות גבוהות יותר: העמלות של SWIFT הן בדרך כלל יקרות יותר מאלה של SEPA ושל העברות מקומיות, במיוחד בעסקאות קטנות יותר.
רוצים להעביר תשלומים גלובליים בקלות ובמהירות?
הצטרפו ל-Moneynet
במשלוח הטופס הנך מסכים/ה להצהרת הפרטיות
Thank you for your interest in Moneynet!
We have received your details and will be in touch with you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Local Transfer - העברה בינלאומית באמצעות חשבון מקומי

העברות מקומיות (Local Transfers) מתבצעות באמצעות רשתות הבנקים המקומיות, והן בדרך כלל מהירות וזולות יותר מאשר העברות בינלאומיות רגילות. ההעברות המקומיות הן פתרון חיוני לעסקים המקיימים פעילות במדינות שונות, ובדרך כלל הן מאפשרות תשלומים מיידיים ומהירים.

בניגוד למערכות בינלאומיות כמו SWIFT, מנגנוני ההעברה המקומיים לא צריכים להתמודד עם המרות מטבע או עם המורכבויות של תקנות בינלאומיות, לכן פעילותם הרבה יותר פשוטה ויעילה. אבל כדי שתוכלו ליהנות מהיעילות של ההעברה המקומית עליכם לפתוח חשבון בנק במדינות שבהן אתם פועלים.

יתרונות

  • נוחות: בחלק מהמקרים, ההעברות המקומיות הן האפשרות הנוחה והמשתלמת ביותר לעסקאות שמתבצעות בתחומי מדינה ספציפית, כי הן עושות שימוש בחשבונות בנק מקומיים ובתהליכים פשוטים יחסית.
  • מהירות: העברתם של התשלומים המקומיים נוטה להיות מהירה מאוד ולפעמים אפילו מיידית.
  • כדאיות: באופן טבעי, העמלות של ההעברות המקומיות נמוכות יותר מאלה של ההעברות הבינלאומיות המסורתיות.

חסרונות

  • חשבון בנק מקומי: כדי לבצע העברה בשיטה של העברה מקומית, עסקים נדרשים לפתוח חשבון בנק במדינת היעד. 

Moenynet מציעה שילוב מנצח

Moneynet מסייעת לעסקים להתמודד עם המורכבות של העברות כספים בינלאומיות. עם חבילת שירותים מקיפה, שמציעה מגוון אפשרויות של העברות, Moneynet  מאפשרת לעסקים לנהל את התשלומים הבינלאומיים שלהם ביעילות ולהנות משימוש ברשתותגלובליות לביצוע עסקות מהירות באחת משלושת השיטות המובילות:

  • הפריסה הגלובלית של SWIFT: שליחה וקבלת תשלומים בינלאומיים דרך מערכת SWIFT המבוססת, המאפשרת גישה כמעט לכל המדינות בעולם.
  • היעילות של SEPA: מאפשרת לכם לבצע עסקאות בתוך גוש האירו ולמנף את יתרונותיה של הרשת האירופית כדי להעביר כספים במהירות ובעלות משתלמת, גם אם העסק שלכם לא נמצא פיזית באירופה.
  • הנוחות של העברות מקומיות: העברת כספים לחשבונות בנק ברחבי העולם, המייעלת את העברת התשלומים של השותפים העסקיים שלכם ומורידה את גובה העמלות.

יעילות ופשטות

Moneynet מציעה לעסקים בינלאומיים פתרונות מתקדמים שתפורים למידתם. פתרונות אלו מייעלים את הפעילות הפיננסית הבינלאומית של העסק והופכים את הניהול שלו לפשוט ונוח: 

 

  • חשבון בנק ייעודי בחו"ל (IBAN) שהופך את תהליך קבלת הכספים מלקוחות בחו"ל להרבה יותר קל. כך, העברות הכספים הבינלאומיות הופכות פשוטות ממש כמו עסקאות מקומיות, בלי המורכבות של תשלומים בינלאומיים. 
  • ארנק דיגיטלי מאובטח שמאפשר לכם להחזיק ולנהל את מגוון המטבעות הבינלאומיים שלכם במקום אחד, ומפשט את התהליך של המרת מט״ח. הארנק מאפשר לכם לראות באופן פשוט את מצב החשבון שלכם בכל רגע נתון, בכל מטבע שתבחרו.

תחום העברות הכספים הבינלאומיות מתפתח כל הזמן. טכנולוגיות חדשות, כמו בלוקצ'יין מוטמעות ומבטיחות עסקאות בטוחות יותר. בנוסף גם הרגולציה הבינ"ל מתעדכנת ללא הרף כדי לשפר את השקיפות והאבטחה. Moneynet עומדת בחזית ההתפתחויות בשוק ומפתחת את שירותיה כדי להתאים את עצמה לנוף המשתנה.

Moneynet מתמקדת בפתרונות יעילים ומשתלמים עם שערי חליפין תחרותיים ועמלות שקופות, המאפשרות לארגונים ועסקים לנהל את כספם ביעילות ובקלות במערכת שמציעה אמצעי אבטחה מתקדמים תוך עמידה בתקנים בינלאומיים.

רוצים לשמוע עוד? דברו איתנו

פוסטים אחרונים
חומות הגנה: איך להגן על העסק שלכם מפני איומי הסייבר העדכניים

חומות הגנה: איך להגן על העסק שלכם מפני איומי הסייבר העדכניים

4/9/24
כל הסיבות הטובות: עסקים עוברים מהבנקאות המסורתית לפתרונות מתקדמים להעברות גלובליות

כל הסיבות הטובות: עסקים עוברים מהבנקאות המסורתית לפתרונות מתקדמים להעברות גלובליות

11/8/24
ארנק המט"ח הדיגיטלי שחוסך לכם זמן וכסף בהעברות לחו"ל

ארנק המט"ח הדיגיטלי שחוסך לכם זמן וכסף בהעברות לחו"ל

29/7/24
ניווט בעולם העברות הכספים הבינלאומיות: מדריך לעסקים

ניווט בעולם העברות הכספים הבינלאומיות: מדריך לעסקים

29/7/24
איך לאזן בין עבודה לחיים, תוך ניהול עסק גלובלי 

איך לאזן בין עבודה לחיים, תוך ניהול עסק גלובלי 

29/7/24

רוצה לקבל הצעה אטרקטיבית להעברות המט"ח שלך?

יש לאשר את קבלת הדיוור
במשלוח הטופס הנך מסכים/ה להצהרת הפרטיות
יש לאשר את הצהרת הפרטיות
תודה, הפרטים נקלטו. ניצור איתך קשר בהקדם
Oops! Something went wrong while submitting the form.