Moneynet // הבלוג

לחשבון מט"ח עסקי בחו"ל יתרונות אדירים בהעברות בינ"ל

רוצה לשמוע כמה זה פשוט לעשות העברות מט'ח במהירות ובזול לחו"ל?
תודה, הפרטים נקלטו. ניצור איתך קשר בהקדם
Oops! Something went wrong while submitting the form.

חשבון מט"ח עסקי בחו"ל - להעביר כספים במהירות ובעלות נמוכה

כל מי שעוסק במסחר בינ"ל יודע שהעברות כספים גלובליות יכולות להיות כאב ראש. עלויות גדולות, איטיות מייגעת בתהליך, סיכוני אבטחת מידע ואפילו מקרים בהם גופי תשלום מטריחים את הלקוח שלך לפתוח חשבון דווקא באפליקציה ספציפית רק כדי לאפשר להעביר לך כספים.

Moneynet מציעה לך פתרון טוב ומשתלם יותר.

העברה גלובלית בקלות לוקאלית

"אני מעביר סכומי כסף גדולים לאירופה, ובזכות המערכת של Moneynet והצוות המדהים שלהם, לא רק שזה עולה לי פחות, אלא בעיקר אני ישן טוב בלילה ויודע שיש מי ששומר לי על הגב.
נועם ירושלמי, יבואן".

היתרון הגדול ביותר בארנק המט'ח הדיגיטלי של Moneynet הוא המהירות והקלות בה ניתן להעביר כספים בין חשבונות ברחבי העולם, תוך חיסכון בעלויות העברה והמרה.

איך אנחנו עושים את זה? בקלות. במקום שהכסף יועבר בהעברת מט"ח בינלאומית יקרה לאירופה או ארה"ב, אנו פותחים עבורך חשבון מט"ח עסקי מקומי (IBAN) במדינת היעד (אליה מועברים הכספים) וכך באמצעות המערכת המרושתת של Moneynet, הכסף מועבר לחשבון בחו"ל באופן לוקאלי, כאילו היתה זו העברה מקומית לסניף מתחת לביתך.  זה קורה בקלות ובמהירות ובעיקר בעלות נמוכה משמעותית של העברה מקומית.

די למשחקי מחבואים עם עמלות נסתרות

לא פעם העברות הכספים לחו"ל טומנות בחובן הפתעות לא נעימות עבורך. פערים בשערי המרה, עמלות נסתרות ועוד. Moneynet הופכת את ההעברות הבינלאומיות להרבה יותר פשוטות ושקופות. מהיום ניתן לדעת מראש ובמדויק כמה תעלה לך ההעברה בלי הפתעות, ובלי חתולים בשק ובזכות החשבון הלוקאלי שנפתח עבורך בחו"ל, עלות ההעברה תהיה בדומה להעברה מקומית – במטבע מקומי – הרבה יותר זולה.

החשבון ב-Moneynet מאפשר לך לראשונה לנהל מגוון מטבעות בחשבון אחד. משמע שאם הפקדת 1000 ש"ח בחשבון, בקליק אחד תציג לך המערכת כמה יש לך בחשבון בדולרים, יורו, ליש"ט או מטבעות אחרים ולך נשאר רק לבחור כמה להעביר ולמי, בקלות ובזריזות. ההעברה תעשה ישירות באמצעות החשבון המקומי שלך בחו"ל, במטבע המקומי. כמה נוח, פשוט, זול ומאובטח.

במסחר בינ"ל מהירות היא שם המשחק

בזכות החשבון שאנו פותחים לך בחו"ל, ההעברה שלך מתבצעת באופן לוקאלי, מה שאומר שהיא עוברת ומאושרת במהירות, ומדלגת על תהליכים בירוקרטיים איטיים שנדרשים בהעברות בינ"ל. במקום כמה ימים, ניתן לקבל אישור תוך כמה שעות לביצוע ההעברה, מה שיאפשר לך מסחר מהיר ואמין יותר מול לקוחות וספקים בחו"ל.

למה שתהנו לבד? ב-Moneynet גם הלקוחות שלך נהנים

כשהעברות הכספים שלך לחו"ל עולות לך פחות, גם הלקוחות שלך יכולים להנות מהוזלה בעלויות השירותים שהם צורכים ממך ומכיון שהעלויות הללו שקופות וידועות מראש, קל לשקלל אותן מראש בתמחור הכולל של השירות.

בנוסף, מהירות המערכת המאפשרת אישורי עסקאות מהירים, יחד עם הנוחות שבהעברה לוקאלית, יביאו מן הסתם להגברת האמון בינך ובין לקוחותיך ולשימור הלקוחות לטווח ארוך.

במקום לבלבל את הלקוחות עם אפליקציות תשלום מסובכות, Moneynet מציעה לך דרך בטוחה, קלה ומאובטחת להעברת תשלומים. יתרון גדול עבורך ועבור הלקוחות שלך.

כל היתרונות ב-IBAN אחד

במקום לשלם על העברות יקרות, איטיות ומסורבלות, Moneynet מאפשרת לך לקבל יותר ולשלם פחות. אין יותר עלויות המרה יקרות או טרנזאקציות שלוקחות ימים ארוכים, במקומם תוכלו להנות מחווית לקוח מדהימה, תוך שמירה על שירות אישי מעולה ואבטחת מידע ברמה הגבוהה בעולם.

אתם תתמקדו באספקת השירותים והמוצרים, תנו לנו לסייע לכם לטפל בתשלומים בצורה האופטימלית ביותר.

הצטרפו ל-Moneynet ותהנו גם אתם משירותי העברות מט"ח משתלמים.

פוסטים אחרונים
העברות שקופות: Moneynet משנה את כללי המשחק של ההעברות הגלובליות

העברות שקופות: Moneynet משנה את כללי המשחק של ההעברות הגלובליות

18/3/24
אסטרטגיות צמיחה גלובלית: תובנות מיזמים גלובליים מצליחים

אסטרטגיות צמיחה גלובלית: תובנות מיזמים גלובליים מצליחים

29/2/24
ניווט בסערה: אסטרטגיות ניהול המשבר ליבואנים בעקבות השיבושים בים האדום

ניווט בסערה: אסטרטגיות ניהול המשבר ליבואנים בעקבות השיבושים בים האדום

17/1/24
העולם הגלובלי מאפשר שימוש בפרילנסרים ככלי צמיחה זמין

העולם הגלובלי מאפשר שימוש בפרילנסרים ככלי צמיחה זמין

24/1/23
אפשר לפרוץ את קיר הזכוכית של תשלומים בינ"ל

אפשר לפרוץ את קיר הזכוכית של תשלומים בינ"ל

20/1/23

רוצה לקבל הצעה אטרקטיבית להעברות המט"ח שלך?

יש לאשר את קבלת הדיוור
יש לאשר את הצהרת הפרטיות
תודה, הפרטים נקלטו. ניצור איתך קשר בהקדם
Oops! Something went wrong while submitting the form.